Customer experience en technologie in de winkel
Customer experience wordt door steeds meer retailers gezien als een belangrijke manier om klanten aan te trekken en aan zich te binden. Technologische innovaties kunnen ingezet worden om die customer experience te verhogen: interactieve schermen en passpiegels, VR, hologrammen, RFID en robots zijn maar enkele voorbeelden van technologieën die gebruikt worden om de aandacht van klanten te trekken, klanten te vermaken, betere service te verlenen en klanten tot aankopen te verleiden.
In het thema ‘Customer experience en Technologie in de Winkel’ wordt onderzocht hoe customer experience werkt en wat de invloed is van bepaalde technologie in de winkel op die customer experience. Belangrijk hierbij is de mogelijke invloed meetbaar te maken en aan de retailer aan te geven welke technologie op welke momenten waarvoor ingezet kan worden.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Meld je aan voor het laatste nieuws over retailinnovatie!
Lopende projecten binnen dit onderzoeksthema
Bekijk alle publicaties
Verdieping
Publicaties
Updates
Agenda
Er zijn op dit moment geen relevante agenda-items.